.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در گفتگوی اختصاصی « شمال نیوز » با « مهمانپرست » مطرح شد :
مهمانپرست ، نامزد ریاست جمهوری 1400 : اولین هدیه من به مردم مازندران استقرار منطقه آزاد تجاری خواهد بود / مازندران باید در موصوع اعتبارات ملی دیده شود
شمال نیوز : وی با تاکید بر اینکه اعتقادی به وجود چند لکه جغرافیای در بحث منطقه آزاد تجاری ندارد گفت : در هیچ کجای دنیا و ایران چنین جیزی را ندیده ایم بلکه باید کارشناسان زبده با یک زمانبندی ضربتی نسبت به مناسب ترین محل برای استقرار منطقه آزد تصمیم گرفته و ....
مهمانپرست ، نامزد ریاست جمهوری 1400 : اولین هدیه من به مردم مازندران استقرار منطقه آزاد تجاری خواهد بود / مازندران باید در موصوع اعتبارات ملی دیده شود

شمال نیوز / اشاره : کمی که هم صحبت شدیم ، گمان کردیم که او یک مازندرانی است . اشراف خوبی به موضوعات استان ما داشت . حتی بیشتر از خیلی از مدیران ارشد و میانی مازندران . تا جایی که همه شهرها و حتی برخی بخش ها را می شناخت !

 

جمعیت مازندران را سه و نیم میلیون نمی دانست و به خاطر حوزه گردشگری به اندازه جمعیت ایران می شمارد .

 

در حاشیه حضورش در مازندران و افتتاح دفتر شورای ائتلاف جبهه وحدت ملی استان و صد البته اعلام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده  ، گفتگوی کوتاهی با «رامین مهمانپرست » با محوریت مازندران انجام دادیم که ماحصل آن را می خوانید :

 

سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه کشورمان با مهم خواندن مازندران در اقتصاد و زندگی همه مردم ایران گفت : مازندران هم از نظر اقتصادی و هم از نظر جغرافیایی و هم از نظر اجتماعی و .... برای ایران بسیار اهمیت دارد . نگاه من به استان مازندران استانی با حمعیت سه و نیم میلیون یا بیشتر نیست بلکه من مازندران را با هشتاد میلیون نفر جمعیت می بینم .

 

رامین مهمانپرست با اشاره به ناکافی بودن خدمات و اعتبارات تخصیصی به مازندران استدلال کرد : استان مازندران به واسطه نزدیکی به پایتخت و جذابیت های طبیعی و آب و هوایی همواره مورد توجه تمامی مردم کشور برای سفر و حتی سکونت کوتاه مدت و بلند مدت است و این بی انصافی است که در توجه دولت و مجلس و اختصاص بودجه نگاه ویژه به آن وجود نداشته باشد .

 

سفیر سابق چند کشور اروپایی و آسیایی با نقش دریای خزر در تقویت بنیه اقتصادی استان های شمالی اشاره کرد و گفت : اعتقاد دارم مبادلات صحیح و فعالانه اقتصادی با کشورهای حاشیه دریای خزر به تنهایی می تواند استانی های مازندران ، گلستان ، گیلان و حتی خراسان را به نهایت شکوفایی اقتصادی برساند .

 

مهمانپرست به ضرورت استقرار منطقه آزاد تجاری در مازندران پرداخت و افزود : عجیب است که استانی با ظرفیت های بالای اقتصادی نظیر مازندران از وجود منطقه آزاد تجاری بی بهره باشد و نباید با طرح های عجیب و غریب سه لکه و چهار لکه ای این کار را پیچیده تر کرد .

 

وی با تاکید بر اینکه اعتقادی به وجود چند لکه جغرافیای در بحث منطقه آزاد تجاری ندارد گفت : در هیچ کجای دنیا و ایران چنین جیزی را ندیده ایم بلکه باید کارشناسان زبده با یک زمانبندی ضربتی نسبت به مناسب ترین محل برای استقرار منطقه آزد تصمیم گرفته و همه مسئولان استان ، نمایندگان مجلس و مردم از آن منطقه حمایت کنند .

 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400نوید داد : بدون تردید اولین هدیه من پس از انتخاب به عنوان رئیس جمهور ، استقرار منطقه آزاد تجاری در استان مازندران که حق مردم و جوانان این استان است خواهد بود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.